Brand Manager (f/m)
Będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki istniejących), współpraca z Dyrektorem Marketingu we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek)
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, lider w swojej kategorii, posiadająca w swoim portfolio produktowym najbardziej rozpoznawalne marki o zasięgu globalnym. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy doświadczonego kandydata, który dzięki swojej kreatywności, pasji oraz udokumentowanym sukcesom w zarządzaniu marką, będzie mógł zająć stanowisko Brand Managera w branży FMCG.
Opis stanowiska
- Zarządzanie najważniejszymi markami przedsiębiorstwa z branży FMCG
- Odpowiedzialność za przygotowanie brand planów oraz za egzekucję założeń strategicznych dla podległych marek
- Kreacja strategii komunikacyjnej 360° oraz adaptacja komunikacji globalnej
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla wybranych marek
- Odpowiedzialność za wynik finansowy podległej marki
- Budowa oraz realizacja budżetu, inicjowanie oraz realizacja zadań marketingowych, projektów NPD
- Pozycjonowanie nowych produktów na rynku (segmentacja rynku, polityka cenowa)
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży, trade marketingu, finansów oraz produkcji
- Prowadzenie badań konsumenckich (jakościowe i ilościowe)
- Monitorowanie działalności konkurencji oraz analiza zachowań konsumentów
- Współpraca oraz raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu
Profil kandydata
- Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu
- Doświadczenie w branży FMCG
- Praktyczna wiedza na temat budowania pozycji marki na rynku
- Wiedza oraz doświadczenie w planowaniu aktywacji '360°' marki
- Doświadczenie w planowaniu kampanii TV oraz Digital
- Doświadczenie w tworzeniu nowego produktu
- Świadomość biznesowa oraz dobre umiejętności analityczne
- Kreatywność i otwarcie na nowe obszary rozwoju
- Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania czasem pracy
- Bardzo dobra znajomość języka ang.
- Ukończone studia wyższe
Oferujemy
- Praca w dynamicznym środowisku z możliwością realizacji wielu projektów
- Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa + system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
współpracę z jedna z najdynamiczniej rozwijających się Firm w branży spożywczej - Realny wpływ na rozwój organizacji
- Możliwość rozwoju oraz awansu wewnątrz struktur dywizji marketingowej
Location: Kraków
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More