#

Brand Manager (f/m)

Michael Page

Kraków, zagranica

Michael Page Michael Page

Brand Manager (f/m)

Będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki istniejących), współpraca z Dyrektorem Marketingu we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek)

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, lider w swojej kategorii, posiadająca w swoim portfolio produktowym najbardziej rozpoznawalne marki o zasięgu globalnym. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy doświadczonego kandydata, który dzięki swojej kreatywności, pasji oraz udokumentowanym sukcesom w zarządzaniu marką, będzie mógł zająć stanowisko Brand Managera w branży FMCG.

Opis stanowiska

  • Zarządzanie najważniejszymi markami przedsiębiorstwa z branży FMCG
  • Odpowiedzialność za przygotowanie brand planów oraz za egzekucję założeń strategicznych dla podległych marek
  • Kreacja strategii komunikacyjnej 360° oraz adaptacja komunikacji globalnej
  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla wybranych marek
  • Odpowiedzialność za wynik finansowy podległej marki
  • Budowa oraz realizacja budżetu, inicjowanie oraz realizacja zadań marketingowych, projektów NPD
  • Pozycjonowanie nowych produktów na rynku (segmentacja rynku, polityka cenowa)
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży, trade marketingu, finansów oraz produkcji
  • Prowadzenie badań konsumenckich (jakościowe i ilościowe)
  • Monitorowanie działalności konkurencji oraz analiza zachowań konsumentów
  • Współpraca oraz raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu

Profil kandydata

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu
  • Doświadczenie w branży FMCG
  • Praktyczna wiedza na temat budowania pozycji marki na rynku
  • Wiedza oraz doświadczenie w planowaniu aktywacji '360°' marki
  • Doświadczenie w planowaniu kampanii TV oraz Digital
  • Doświadczenie w tworzeniu nowego produktu
  • Świadomość biznesowa oraz dobre umiejętności analityczne
  • Kreatywność i otwarcie na nowe obszary rozwoju
  • Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania czasem pracy
  • Bardzo dobra znajomość języka ang.
  • Ukończone studia wyższe

Oferujemy

  • Praca w dynamicznym środowisku z możliwością realizacji wielu projektów
  • Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa + system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
    współpracę z jedna z najdynamiczniej rozwijających się Firm w branży spożywczej
  • Realny wpływ na rozwój organizacji
  • Możliwość rozwoju oraz awansu wewnątrz struktur dywizji marketingowej
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Kraków
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi