Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży elektroniki konsumenckiej. Obecnie nasz Klient szuka kandydata na stanowisko Brand Managera.
Brand Manager Consumer ElectronicsMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Adaptacja globalnej strategii i przełożenie jej na działania ATL-owe i BTL-owe,
Koordynacja współpracy z wiodącymi agencjami kreatywnymi (ATL, BRTL, PR),
Współpraca z działami Insights, Trade Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Consumer Research,
Koordynacja badań rynkowych, analiza danych pozwalających optymalizować komunikację ATL i BRL oraz poprawić ich efektywność i cele prowadzonych kampanii,
analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań,
zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności.
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku Brand Managera w branży consumer electronics / FMCG lub w agencji marketingowej, idealnie w międzynarodowej firmie (doświadczenie w pracy ze strukturami regionalnymi),
Dobra znajomość języka angielskiego,
Doświadczenie w pracy z klientami – prowadzenie spotkań, warsztatów, szkoleń produktowych, kategorialnych,
Radzenie sobie z kompleksowością, dobra priorytetyzacja zadań.
Oferujemy:
Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
Możliwość rozwoju w Polsce i za granicą.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?