W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Blackline System Administrator
Miejsce pracy: KrakówFor one of our clients we are looking for a specialist who will be responsible for supporting the configuration and data availability within the Blackline system.
Responsibilities:
- Administration of the Blackline Account Reconciliation
- Maintaining all needed configurations concerning accounts, user&back up structure, delegation and other required
- Configuring imports of data
- Reviewing, analyzing, and resolving errors in the data imports
- Ensuring the preparers and approvers are assigned to all accounts
- Maintaining the closing calendars (opening, closing financial periods)
- Configuration of other/ ad hoc updates/adjustments/changes
- Act as a Help Desk for BlackLine functionality questions and issues
- Active participation in all implementation/go-live phases (incl workshops, conferences, trainings, UAT, SIT)
- Maintaining consistency and integrity of accounting data through maintenance of documentation for system support functions and controls
- Providing system support and training to other end users
- Assist with other ad-hoc projects and analysis as needed
Requirements:
- Experience in finance and accounting area (GL processes)
- Understanding of the financial process
- Very good English language (C1)
- Experience in usage of SAP and Blackline
- Strong interpersonal and communication skills
- Critical thinking and problem-solving skills
- Attention to details
Benefits:
- Possibility to work within worldwide operating company
- Career path adapted to the employee's skills and aspirations
- Additional benefits (sports card, private healthcare, life insurance)
- Surcharge to MPK tickets or parking for employees
- Financing of courses and studies
- Eight-hour work day
- Remote work