W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Bid Manager
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, dynamically growing, international IT/Telco company, we are looking for an experienced Bid Manager.
Responsibilities:
- Manage formal sales proposal to prospects and customers and all opportunities within the region and across EMEA
- Provide potential and current clients with excellent customer service in terms of time and quality
- Final customer documentation management
- Act as a coach for leading sales staff and virtual team
Wymagania:
- Min. 5 years of experience within proposal management in Telco/ IT field
- Fluent English
- Proficiency in Microsoft Word, Excel and PowerPoint, Prince2 or similar
- Shipley training or APMP certified
- Ability to work to tight deadlines and resilient under pressure
- Understanding of the bid process
Korzyści:
- International work environment
- Possibility for further development within the company
- Attractive benefit package
- Stable employment
- Work for well-known brand