Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Back Office Specialist with French
Miejsce pracy: ŁódźOpis stanowiska:
• Praca w systemie: administrowanie danymi kont klientów francuskojęzycznych
• Zarządzanie danymi: wprowadzanie i aktualizacja danych kontaktowych w
wewnętrznej bazie
• Nadzór nad dokumentacją - sprawdzanie kompletności
potrzebnych informacji
• Wsparcie innych działów - ścisła współpraca z działem handlowym, finansowym, magazynem
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Dodatkowe doświadczenie w pracy z językami - mile widziane
• Gotowość do ciągłego rozwoju,
Nasz klient oferuje:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Kompleksowy program wdrożeniowy
• Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
• Szansę na rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
• Możliwości rozwoju
• Pakiet benefitów (Multisport, kursy językowe, Vouchery, etc.)
• Umowę o pracę