Numer oferty: StPr/19/1508
-Doradztwo i wsparcie techniczne dla klientów na każdym etapie realizacji
aplikacji. -Przygotowywane dokumentacji technicznej i ofert cenowych oraz
wsparcie techniczne dla przedstawicieli handlowych. -Obsługa Centrum
Szkoleniowego Turck - w tym obsługa techniczna stanowisk szkoleniowych,
organizowanie i prowadzenie szkoleń dla klientów oraz przygotowywanie
programów i promowanie szkoleń w otoczeniu biznesowym firmy. -Współpraca z
działem marketingu i działem handlowym pod kątem realizacji działań
promocyjnych dla wskazanej kategorii produktów (np. udział w targach,
seminariach, konferencjach itp.). -Zapewnienie wysokich standardów obsługi
klienta. -Znajomość i doświadczenie w programowaniu sterowników PLC będzie
dodatkowym atutem.
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Cygana 4, 45-131 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić się na spotkanie 8-16 lub e-mail
Osoba do kontaktu: Beata Tasarz
Telefon: 574474789
Email: praca@illustro.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.