Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

audytor wewnętrzny w Zespole Audytu Wewnętrznego Biura Ministra

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i przeprowadzanie audytu wewnętrznego poprzez niezależne badanie systemu kontroli zarządczej w jednostce w celu dostarczenia kierownikowi jednostki obiektywnej i niezależnej oceny adekwatności, efektywności i skuteczności tej kontroli (ocena dotyczy wszystkich obszarów działalności Ministerstwa, zidentyfikowanych i wyodrębnionych na podstawie przeprowadzanej analizy ryzyka, w tym również zarządzania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi).
  • Realizacja czynności doradczych, przedstawianie opinii w zakresie działalności jednostki.
  • Przeprowadzanie czynności monitorujących i sprawdzających realizację zaleceń audytu w celu sprawdzenia czy i w jakim stopniu zalecenia są wdrażane oraz czy wdrożone zalecenia przyniosły zakładany efekt.
  • Przeprowadzanie analizy ryzyka w zakresie działania Ministerstwa dla celów przygotowania rocznego planu audytu wewnętrznego.
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu projektów rocznych planów audytu wewnętrznego i planowania dla obszarów ryzyka na kolejne 3 lata oraz w przygotowaniu sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie audytu wewnętrznego oraz działalności Zespołu Audytu Wewnętrznego w celu zapewnienia wymaganego obiegu informacji z planowanych i przeprowadzonych zadań audytowych.
  • Gromadzenie dokumentacji z jednostek w dziale (planów audytu, sprawozdań z wykonania planów i innych niezbędnych dokumentów), uczestniczenie w przygotowaniu zbiorczych informacji o istotnych ryzykach i słabościach kontroli zarządczej oraz proponowanych usprawnieniach kontroli zarządczej, dokumentowanie działalności Komitetu Audytu oraz tworzenie projektów aktów prawnych dotyczących Komitetu Audytu.
  • Przygotowywanie informacji dla komórek audytu wewnętrznego w jednostkach w dziale o istotnych ustaleniach poczynionych przez Komitet Audytu bądź w związku z jego działalnością.


Warunki pracy

Praca w terenie.
Zagrożenie korupcją.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Elastyczny czas pracy.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• atrakcyjne szkolenia;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka” oraz dodatek za wysługę lat (od 5 do 20% wynagrodzenia);
• ruchomy czas pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7:00-9:00;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
• oświetlony i monitorowany parking rowerowy;
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze;
• jadalnia – komfortowe pomieszczenie do przygotowywania i spożywania posiłków przez pracowników.

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu oferty do MC/nadania w ePUAP/osobistego dostarczenia do urzędu) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze audytu wewnętrznego lub kontroli
  • Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Spełnienie wymogów określonych w art. 286 ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów i standardów z zakresu kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego
  • Znajomość przepisów ustaw wraz z aktami wykonawczymi: o finansach publicznych, rachunkowości, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej
  • Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie przeprowadzania audytów systemów informatycznych lub audytów, lub kontroli w obszarze funkcjonowania jednostek administracji publicznej
  • Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa informacji
  • Znajomość zaawansowanych funkcji arkusza kalkulacyjnego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie spełnienia wymogów określonych w art. 286 ustawy o finansach publicznych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie studiów podyplomowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-02-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Pod adresem:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi