Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
audytor wewnętrzny w Wieloosobowym Stanowisku Audytu Wewnętrznego w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi 90-436 Łódź al. Kościuszki 83
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Przeprowadza zadania zapewniające w zakresie badania systemów w Izbie Administracji Skarbowej i urzędach w celu dostarczenia Dyrektorowi Izby obiektywnej i niezależnej oceny adekwatności, efektywności i skuteczności kontroli zarządczej, w szczególności: zgodności z przepisami prawa prowadzonej działalności oraz obowiązującymi w jednostce procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, wiarygodności sprawozdań, ochrony zasobów, przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania, efektywności i skuteczności przepływu informacji, zarządzania ryzykiem.
- Przeprowadza czynności doradcze, w tym zgłasza opinie i wnioski, w celu usprawnienia funkcjonalności funkcjonowania Izby Administracji Skarbowej i urzędów.
- Monitoruje stan realizacji zaleceń zawartych w sprawozdaniach z przeprowadzonych zadań audytowych oraz przeprowadza czynności sprawdzające w celu oceny sposobu wdrożenia i skuteczności zaleceń realizowanych przez audytowanych.
- Przygotowuje założenia i bierze udział w analizie ryzyka w celu opracowywania planu audytu wewnętrznego.
- Gromadzi dane w celu sporządzania sprawozdania i informacji z wykonania planu audytu za dany rok.
- Prowadzi dokumentację dotyczącą zadań audytowych i gromadzi informacje dotyczące obszarów ryzyka, które mogą być przedmiotem audytu wewnętrznego.
- Przeprowadza audyty wewnętrzne na zlecenie Ministra Finansów, Szefa Krajowej Administracji Skarbowej lub na polecenie Prezesa Rady Ministrów, zgodnie z odrębnymi przepisami.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca przeważnie siedząca wymagająca wymuszonej pozycji ciała, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, laptop, drukarka, niszczarka, itp.)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane na IV piętrze w budynku siedmiokondygnacyjnym,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- budynek wyposażony w windę,
- na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY W FORMIE PAPIEROWEJ: WYMAGANE OŚWIADCZENIA I KWESTIONARIUSZ OSOBOWY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE TWOIM WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.
Nie rozpatrzymy ofert niespełniających wymagań formalnych lub otrzymanych po terminie.
Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych przez Ciebie dokumentów. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego, o jego miejscu i terminie powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze zniszczymy po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje maksymalnie 5 najlepszych kandydatek/kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru – po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz wzory oświadczeń są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Dodatkowe informacje możesz uzyskać pod numerem telefonu (42)25-47-260.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze audytu lub kontroli.
pozostałe wymagania niezbędne: - Kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego – art. 286, ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, t.j. Dz. U. 2021, poz. 305 ze zm.)
- Biegła znajomość metodologii prowadzenia audytu wewnętrznego oraz znajomość Międzynarodowych Standardów Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego.
- Umiejętność obsługi aplikacji biurowych. Obsługa MS Office: Word oraz Excel.
- Skuteczna komunikacja ustna i pisemna.
- Grzeczność i uprzejmość.
- Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
- Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami.
- Umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania.
- Terminowość, rzetelność, dokładność, samodzielność i inicjatywa.
- Umiejętność analitycznego myślenia, wnikliwość i kreatywność.
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Kursy i przeszkolenia w zakresie audytu wewnętrznego (w tym analizy ryzyka oraz metodologii realizacji zadań audytu wewnętrznego) oraz z zakresu kontroli zarządczej, finansów publicznych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie:: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2022-08-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: ogłoszenie nr 103951