Audytor punktów sprzedaży
Miejsce pracy: Gdynia
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Pracuj dla hiszpańskiej firmy specjalizującej się w produkcji i sprzedaży perfum i kosmetyków.
Zacznij od zaraz! Poświęć na pracę 5 godzin dziennie
Numer ref.: APS/07/2017/GDA
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
- odwiedzanie punktów sprzedaży oraz lokali usługowych takich jak: salony fryzjerskie, salony kosmetyczne, siłownie, butiki, sklepy bieliźniarskie, sklepy z prezentami etc. na powierzonym obszarze,
- tworzenie bazy danych odwiedzonych punktów zawierającej dane teleadresowe (nazwa, adres, nr telefonu, e-mail, rodzaj prowadzonej działalności),
- tworzenie dokumentacji zdjęciowej,
- utrzymywanie bieżącego kontaktu z Liderem Zespołu.
Profil Kandydata:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- dokładność, rzetelność, systematyczność,
- samodzielność i umiejętność organizacji czasu pracy,
- gotowość do odbywania wyjazdów służbowych.
Co uzyskasz?
- umowę zlecenie, stawkę podstawową + premię, zwrot kosztów transportu,
- zatrudnienie od zaraz,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00,
- telefon wraz z systemem do raportowania.
Oferta dotyczy zatrudnienia w oparciu o ustawę o pracy tymczasowej i delegowania pracownika do pracy na rzecz naszego Klienta.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Numer referencyjny: APS/07/2017/GDA
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.