Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.

Asytent/Asystentka Członka Zarządu

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asytent/Asystentka Członka Zarządu
Warszawa
NR REF.: 1120814

Dla naszego Klienta lidera branży ubezpieczeniowej, poszukujemy osoby na stanowisko Asytent/Asystentka Członka Zarządu.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego dla Członka Zarządu.Do obowiązków Asystenta/Asystentki należeć będzie nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów, zarządzanie kalendarzem Członka Zarządu, organizowanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych. Ponad to, rola związana jest z przygotowywaniem raportów oraz prezentacji na spotkania Rady Nadzorczej.

Od kandydatów oczekujemy ok. 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz praktycznej znajomości pakietu MS Office (Power Point i MS Excel). Poszukujemy osoby, którą cechuje dokładność, sumienność oraz wysoka kultura osobista.

Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a tą ofertą "Aplikuj" i wyślij nam swoje CV.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry