Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Zadania:
- zarządzanie kalendarzem spotkań Dyrektorów,
- przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, notatek, komunikatów,
- wsparcie w realizacji procesów administracyjno - kadrowych,
- organizacja wyjazdów służbowych,
- organizacja spotkań, konferencji,
- kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji,
- inne bieżące prace asystenckie.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku asystentki,
- znajomość MS Power Point, MS Excel,
- umiejętność tworzenia komunikatów,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- orientacja na wynik i na klienta,
- elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia i pogłębiania wiedzy.
Asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.