W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Executive Assistant with Swedish/Dutch and others
Miejsce pracy: PoznańNasz Klient – międzynarodowa, prestiżowa firma oraz uznany i stabilny pracodawca poszukuje Kandydatów z biegłą znajomością języka angielskiego/niemieckiego/francuskiego/włoskiego/niderlandzkiego/hiszpańskiego/rosyjskiego lub szwedzkiego.
Jeżeli stawiasz swoje pierwsze kroki na rynku pracy lub chciałbyś zdobyć nowe doświadczenie, a języki obce są Twoją pasją i chciałbyś wykorzystać ich znajomość w pracy w międzynarodowym środowisku - prześlij do nas swoją aplikację.
Miejsce pracy: Poznań/zdalnie
Będziesz odpowiedzialny za:
- organizację kalendarza pracy zespołu konsultantów
- wykonywanie czynności administracyjnych, sporządzanie dokumentów, raportów
- umawianie spotkań oraz dokonywanie rezerwacji hoteli oraz przelotów
- wsparcie organizacji konferencji czy spotkań
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (o profilu lingwistycznym mile widziane)
- biegła znajomość języka angielskiego lub innego z wymienionych języków
- mile widziane praktyki/staż
- sprawna obsługa MS Office
- zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
- komunikatywność i wysoka kultura pracy
- radzenie sobie z pracą pod presją czasu
Korzyści:
- możliwość pracy w modelu hybrydowym (4 dni w miesiącu w biurze w Poznaniu)
- pełne wdrożenie w specyfikę pracy oraz zakres obowiązków
- możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych w pracy oraz zdobywanie cennego doświadczenia w stabilnej firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej
- umowa o pracę i ciekawy pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bonusy na lunch i wiele innych)
- 13 wynagrodzenie
- jasna ścieżka rozwoju zawodowego oraz dostęp do szkoleń
- praca w dynamicznym środowisku oraz ścisła współpraca z profesjonalistami
- pakiet relokacyjny!