Opis stanowiska pracy

Agencja Pracy Tymczasowej EMS Sp. z o.o. (nr certyfikatu 11714)
z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Belzacka 97b, dla swojego klienta prowadzi rekrutację na stanowisko:

 

ASYSTENTKA ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Organizacja oraz nadzór nad właściwym przebiegiem spotkań oraz projektów prowadzonych w firmie od strony administracyjnej
  • Bieżąca współpraca z wykonawcami i dostawcami
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy, w szczególności z działem księgowości m.in. przy kontrolowaniu i weryfikacji zgodności faktur
  • Archiwizacja dokumentacji związanej z realizowanymi projektami inwestycyjnymi

 

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego
  • Mile widziana znajomość podstaw księgowości i finansów
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie programów: MS Office, Qutlook
  • Umiejętność, odpowiedzialność i rzetelność w realizacji zadań

 

KANDYDATOM OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u Pracodawcy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Przyjazną atmosferę oraz długotrwałą współpracę

Prezentacja firmy

Agencja Pracy Tymczasowej EMS Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi