LeasingTeam Sp. z o.o.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 0026541
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

  • zapewnianie kompleksowego wsparcia merytorycznego i organizacyjnego dla Zarządu
  • koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja spotkań,
  • obsługa spotkań biznesowych,
  • organizacja podróży służbowych,
  • obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji.

Oczekiwania:

  • minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znajomości języka niemieckiegona poziomie zaawansowanym (w mowie i piśmie)
  • bardzo dobrych zdolności organizacyjnych, samodzielności i skuteczności w realizacji zadań,
  • wysokiej kultury osobistej
  • komunikatywności.

Oferta:

  • Ciekawa, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku (klienci DACH),
  • Duża dynamika pracy,
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
LeasingTeam Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi