LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: WrocławNr ref.: 0026541
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
- zapewnianie kompleksowego wsparcia merytorycznego i organizacyjnego dla Zarządu
- koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych,
- prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja spotkań,
- obsługa spotkań biznesowych,
- organizacja podróży służbowych,
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji.
Oczekiwania:
- minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomości języka niemieckiegona poziomie zaawansowanym (w mowie i piśmie)
- bardzo dobrych zdolności organizacyjnych, samodzielności i skuteczności w realizacji zadań,
- wysokiej kultury osobistej
- komunikatywności.
Oferta:
- Ciekawa, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku (klienci DACH),
- Duża dynamika pracy,
- Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.