W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta międzynarodowej firmy z sektora nieruchomości poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Zarządu
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in:
-prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
-przygotowywanie i redagowanie dokumentów,
-asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu,
-organizacja podróży służbowych.
Wymagania:
min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (formatowanie, edytowanie dokumentów)
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz współpracowników
- systematyczność,skrupulatność, dokładność
-multizadaniowość oraz pro-aktywna postawa
-wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- benefity pozapłacowe m.in. opieka medyczna, karta multisport
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy