Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Wsparcie administracyjne biura w bieżących zadaniach;
- Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych;
- Profesjonalna obsługa recepcji;
- Organizowanie wydarzeń promujących działalność firmy
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i najwyższe standardy obsługi;
- Organizowanie podróży służbowych;
- Ewidencja zapotrzebowania na art. biurowe i spożywcze;
- Rozliczanie wydatków służbowych;
- Administrowanie pocztą przychodzącą i wychodzącą;
- Inne prace zlecone na bieżąco przez Przełożonego;
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Samodzielność w działaniu oraz poczucie odpowiedzialności;
- Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia;
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- Doskonała organizacja pracy własnej;
Oferujemy:
- Umowa o pracę tymczasową na zastępstwo za pośrednictwem firmy Adecco;
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w firmie o ugruntowanej pozycji
- na rynku;
- Lokalizacja: Warszawa.
Numer referencyjny: AZ/WA1/102018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.