#

Asystentka Zarządu

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

W imieniu renomowanego wydawnictwa książkowego, jednego z liderów w swojej branży, poszukujemy doświadczonych i profesjonalnych kandydatek na stanowisko:

Asystentka ZarząduMiejsce pracy: Warszawa

Głowne zadania:

  • Obsługa asystencko-sekretarska trzyoosobowego Zarządu
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych 
  • Organizowanie i koordynowanie spotkań
  • Prowadzenie korespondencji w jęz. polskim i angielskim
  • Sporządzanie raportów i prezentacji biznesowych w jęz. polskim i angielskim
  • Przygotowanie dokumentacji formalnej Spółki
  • Obsługa wyjazdów służbowych
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej

Wymagania:

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w profesjonalnym, najlepiej międzynarodowym, środowisku zawodowym
  • Biegła praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie 
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość programów MS Office
  • Doskonała organizacja, planowanie i umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność i komunikatywność
  • Wykształcenie wyższe

Firma oferuje:

  • Umowę o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 
  • Atrakcyjną pracę w renomowanej firmie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi