Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Wsparcie administracyjne i organizacyjne zarządu
Rozliczenia wydatków służbowych
Umawianie i organizowanie spotkań (opieka nad kalendarzem)
Organizacja podróży służbowych (samoloty, PKP)
Zarządzanie obiegiem dokumentów do podpisu
Wsparcie Działu Administracji i Księgowości (prace biurowe, skanowanie, bindowanie, archiwizacja, obsługa poczty)
Doraźne zastępstwo na recepcji (w razie potrzeby)
Wymagania:
Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji
Dobra znajomość programów MS Office
Znajomość języka angielskiego - min. B2
Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, aktywność w wykonywanych obowiązkach
Dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy:
Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco Poland
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
Pełny etat (pon. - pt. godziny 8-16 / 9-17)
Pracę w renomowanej firmie u ugruntowanej pozycji na rynku
Miłą i przyjazną atmosferę pracy
Lokalizacja: Praga Południe
Numer referencyjny: AE/WA2/072018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?