Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystentka zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne zarządu
  • Rozliczenia wydatków służbowych
  • Umawianie i organizowanie spotkań (opieka nad kalendarzem)
  • Organizacja podróży służbowych (samoloty, PKP)
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów do podpisu
  • Wsparcie Działu Administracji i Księgowości (prace biurowe, skanowanie, bindowanie, archiwizacja, obsługa poczty)
  • Doraźne zastępstwo na recepcji (w razie potrzeby)

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji
  • Dobra znajomość programów MS Office
  • Znajomość języka angielskiego - min. B2
  • Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, aktywność w wykonywanych obowiązkach
  • Dobra organizacja pracy własnej

Oferujemy:

  • Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco Poland
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pełny etat (pon. - pt. godziny 8-16 / 9-17)
  • Pracę w renomowanej firmie u ugruntowanej pozycji na rynku
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • Lokalizacja: Praga Południe


Numer referencyjny: AE/WA2/062018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi