• Zapewnienie kompleksowego i profesjonalnego wsparcia administracyjnego Zarządu
• Przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji
• Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i informacji.
• Uczestniczenie w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy i Zarządu.
• Kontakt z partnerami biznesowymi, negocjacje warunków współpracy
• Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie
• Organizowanie i udział w spotkaniach biznesowych, sporządzanie notatek
• Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego
• Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
• Min. średnie wykształcenie.
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office
• Mile widziana średniozaawansowana znajomość języka angielskiego.
• Wysoko rozwinięte umiejętność komunikacyjne,
• Sumienność, zaangażowanie, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
• Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• Wysoka kultura osobista.
Oferta obejmuje:
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Dogodną lokalizację w Centrum Warszawy
• Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w ramach struktur firmy
• Miła, przyjazna i życzliwa atmosfera pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)".
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.