Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma będąca liderem w swoim segmencie usług w Europie. W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim, obecnie poszukujemy kandydata lub kandydatki na stanowisko:
Asystentka ZarząduMiejsce pracy: Poznań
Zadania:
Organizacja kalendarza spotkań Zarządu,
Samodzielne realizowanie powierzonych zadań,
Obsługa gości i interesantów,
Koordynowanie obiegu korespondencji i dokumentów,
Obsługa oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe,
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
Biegła znajomość języka niemieckiego (w mowie i w piśmie), dodatkowo znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
Umiejętność redagowania pism,
Wysokie zdolności interpersonalne,,
Zdolności organizacyjne i analityczne,
Skrupulatność, punktualność, sumienność,
Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w dużej międzynarodowej firmie,
Atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
Niezbędne narzędzia pracy,
Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
Liczne świadczenia dodatkowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?