#

Asystentka Zarządu

ATERIMA HR

Kraków, małopolskie

ATERIMA HR

Asystentka Zarządu

ATERIMA HR Kraków, ATERIMA HR Umowa o pracę tymczasową
Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zamawianie i wysyłka materiałów, kontakt z kancelariami, biurami tłumaczeń)
  • wsparcie obsługi klienta oraz procesów sprzedażowych (raporty, zestawienia, ewidencje)
  • przygotowywanie umów dla klientów
  • obsługa portali do zarządzania umowami
  • organizacja podróży służbowych dla członków Zarządu

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - minimum 2 lata
  • swobodnie posługujesz się programem Excel (filtrowanie i sortowanie danych, blokowanie komórek, formatowanie, tabele przestawne) - warunek konieczny
  • potrafisz wykonywać różnorodne zadania biurowe (np. kontakt z klientem, wsparcie procesu sprzedaży, przygotowywanie raportów, obsługa biura, sprawy administracyjne)
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie minimum B2 umożlwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową - warunek konieczny

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • zatrudnienie w strukturach międzynarodowej firmy z branży fashion, zajmującej się dystrybucją markowych okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych
  • możliwość pracy w biurze zlokalizowanym w atrakcyjnej lokalizacji w Krakowie
  • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o prace tymczasową na okres 1 roku z możliwością przedłużenia
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w stałych godzinach (9-17) od poniedziałku do piątku z możliwością pracy hybrydowej (home office)
  • niezbędne szkolenie i wdrożenie w obowiązki

Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i APLIKUJ teraz!
ATERIMA HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi