Opis stanowiska pracy

FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK - w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

ASYSTENTKA ZARZĄDU

Miejsce pracy: Kraków

Region: małopolskie

 

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie organizacyjne oraz administracyjne biura;
  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji;
  • Kontakt z instytucjami, kontrahentami i Klientami firmy;
  • Prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań;
  • Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych;
  • Sporządzanie raportów, zestawień, dokumentów na potrzeby Zarządu;
  • Współpraca z innymi działami firmy;
  • Umawianie spotkań Zarządu;
  • Przygotowywanie wstępnych analiz prawnych dla Zarządu;

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze lub związane z nieruchomościami;
  • Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne;
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Inicjatywa i umiejętność samodzielnego realizowania różnorodnych zadań pod presją czasu;
  • Poczucie humoru, przyjazny charakter.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
  • Pakiet szkoleń prawnych oraz produktowych;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Pracę w firmie, pełną wyzwań i ambitnych celów;
  • Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego oraz awansu;
  • Karta Multisport

 

Kandydatów prosimy o dokładne zapoznanie się z działalnością Funduszu na podstawie witryny, a następnie przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem poprzez przycisk "Aplikuj".

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Prezentacja firmy

Lider wśród pozabankowych instytucji finansowych w Polsce należący do gr... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi