Opis stanowiska pracy
FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK - w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie
Opis stanowiska:
- Prowadzenie organizacyjne oraz administracyjne biura;
- Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji;
- Kontakt z instytucjami, kontrahentami i Klientami firmy;
- Prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań;
- Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych;
- Sporządzanie raportów, zestawień, dokumentów na potrzeby Zarządu;
- Współpraca z innymi działami firmy;
- Umawianie spotkań Zarządu;
- Przygotowywanie wstępnych analiz prawnych dla Zarządu;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe prawnicze lub związane z nieruchomościami;
- Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne;
- Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
- Dobra znajomość MS Office;
- Inicjatywa i umiejętność samodzielnego realizowania różnorodnych zadań pod presją czasu;
- Poczucie humoru, przyjazny charakter.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę w pełnym wymiarze godzin;
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
- Pakiet szkoleń prawnych oraz produktowych;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Pracę w firmie, pełną wyzwań i ambitnych celów;
- Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego oraz awansu;
- Karta Multisport
Kandydatów prosimy o dokładne zapoznanie się z działalnością Funduszu na podstawie witryny, a następnie przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem poprzez przycisk "Aplikuj".
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Prezentacja firmy
Lider wśród pozabankowych instytucji finansowych w Polsce należący do gr...
Lider wśród pozabankowych instytucji finansowych w Polsce należący do grupy kapitałowej KRN Media, która zajmuje się nieruchomościami od 24 lat. Fundusz korzysta z wiedzy, kontaktów i instrumentów grupy KRN Media, z tych samych instrumentów korzystają banki, rzeczoznawcy, pośrednicy nieruchomości oraz firmy inwestycyjne.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/04/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta