Adecco Poland Sp. z o.o.

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Kraków
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o wizerunek i wygląd biura oraz zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania
  • Czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów wewnątrz firmy
  • Pomoc w realizowaniu bieżących zadań administracyjnych Asystentki Biura
  • Prowadzenie kalendarza spotkań

Wymagania:

  • Znajomość j. angielskiego - poziom B2
  • Minimum rok na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność
  • Samodzielność
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych

Oferujemy:

  • Umowę o pracę tymczasową w trakcie okresu próbnego, później zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk APLIKUJ.


Numer referencyjny: AZ/052017/KRK
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi