Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: cały region
4-1-58311

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów zainteresowanych stanowiskiem Asystentka Zarządu

Praca w Nowym Tomyślu.

Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.:
- prowadzenie i organizację pracy biura (wsparcie administracyjne, koordynacja połączeń telefonicznych oraz korespondencji, opieka nad obiegiem dokumentacji w firmie),
- planowanie, organizowanie formalnych posiedzeń i innych spotkań z udziałem Zarządu oraz zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi spotkań w firmie,
- organizowanie podróży służbowych, eventów firmowych oraz targów
- zaopatrywanie biura w niezbędne artykuły,
- przygotowywanie materiałów prezentacyjnych, pism, dokumentów firmowych
- archiwizacja dokumentów

Wymagania:
- jesteś osobą zorganizowaną, punktualną i samodzielną,
- cechuje Cię dokładność, odpowiedzialność i wysoka kultura osobista,
- posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
- bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat.B.
- posiadasz co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku

Korzyści:
- stabilność zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- przyjazna atmosfera pracy
- dofinansowania do kursów językowych
- spotkania integracyjne
- ubezpieczenie grupowe

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi