#

Asystentka Zarządu - rekrutacja online

HRK S.A.

Katowice, śląskie

HRK S.A.

 

Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów

na stanowisko

Asystentka ZarząduMiejsce pracy: Katowice

Zadania:

  • Organizacja i kompleksowa obsługa biura Zarządu, realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem biura, zarządzanie kalendarzami, organizacja wyjazdów służbowych,
  • Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa spotkań,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji kierowanej do Zarządu,
  • Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów,
  • Dbałość o estetykę pomieszczeń biura,
  • Zapewnienie materiałów pomocniczych (biurowych, spożywczych).

 

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Biegłość w obsłudze MS Office,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętności analityczne,
  • Znajomość ogólnych zasad redagowania pism, praktyczna umiejętność sporządzania oficjalnych tekstów urzędowych i firmowych,
  • Wysokie standardy etyczne, znajomość zasad savoir – vivre w biznesie,
  • Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista, świadomość wpływu autoprezentacji na relacje z otoczeniem,
  • Perfekcyjna organizacja pracy,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi