W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystentka Zarządu/Office Manager
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta poszukujemy osoby stanowisko Asystentki Zarządu/Office Managera
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in:
- asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu
- zarządzanie kalendarzem spotkań
- organizacja konferencji i spotkań
- przygotowywanie i redagowanie dokumentów
- dbanie o prawidłowy obieg korespondencji
- odbieranie połączeń przychodzących
Wymagania:
Poszukujemy osób:
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość języka na poziomie B2
- dobrej znajomości MS Office, w szczególności Excel oraz Power Point
- umiejętność pracy w zespole, dokładność, terminowość
- wyształcenie wyższe: preferowane administracja bądz pokrewne
- dostępność w pełnym wymiarze godzin
Korzyści:
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w stabilnej organizacji
- benefity pozapłacowe (opiekę medyczną )