W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystentka Zarządu / Office Manager
Miejsce pracy: cały regionDla naszego klienta, poszukujemy kandydatów zainteresowanych stanowiskiem Office Managera / Asystenta Zarządu
Praca w Nowym Tomyślu.
Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.:
- Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji wewnętrznej;
- Organizacja spotkań i kalendarza zarządu, koordynacja podróży służbowych, przyjmowanie gości
- Obsługa sekretariatu, odbieranie telefonów przychodzących
- Prowadzenie biura
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office
- Zdolności interpersonalne i umiejętność organizowania pracy własnej
- Precyzja i dbałość o szczegóły
Korzyści:
- Stabilność zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowa o pracę
- Przyjazna atmosfera w pracy
- Możliwość otrzymania samochodu służbowego