Opis stanowiska
- Koordynowanie pracą sekretariatu
- zarządzanie korespondencją, dokumentacją i informacją wewnątrz firmy
- zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy
- wsparcie Zarządu
- organizacja podróży służbowych
- organizacja spotkań biznesowych i współorganizowanie eventów
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- umiejętność redagowania pism, tworzenia prezentacji
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- wysoki poziom odpowiedzialności i organizacji czasu pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista oraz nienaganna prezencja
- lojalność i dyskrecja
- samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie
- prawo jazdy kat. B
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne zatrudnienie
- możliwość używania języka obcego
- przyjazne warunki pracy
- możliwości rozwoju zawodowego
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Prosimy o umieszczenie w składanej aplikacji (podaniu) o pracę klauzuli o następującej treści:
Klauzula RODO
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).