LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka Zarządu Banku z j. angielskim
Miejsce pracy: WarszawaNr ref.: 0014349
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała:
- obsługa asystencka Członków Zarządu;
- organizacja posiedzeń organów statutowych Banku;
- zarządzanie dokumentacją i informacją;
- realizacja obowiązków informacyjnych Banku;
- kompletowanie i dostarczanie materiałów na potrzeby audytów i inspekcji przeprowadzanych przez instytucje nadzorcze;
- organizacja procesu tłumaczeń w Banku.
Oczekiwania:
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (mile widziani również studenci ostatniego roku studiów);
- doświadczenia na stanowisku asystenckimi w dużej firmie;
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- umiejętności pracy w zespole;
- odporności na stres;
- samodzielności.
Oferta:
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- niezbędne narzędzia pracy;
- możliwość rozwoju;
- możliwość skorzystania z benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.