#

ASYSTENTKA SPECJALISTY

MGMC sp. z o.o.

Gdańsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/1873


Obowiązki:

Wsparcie procesu sprzedaży i wsparcie specjalisty w zakresie przygotowywania dokumentacji bhp dla firm. Praca będzie polegała na kontaktach klientami w celu pozyskiwania informacji o statusie sprawy, usprawnianiu procesu wymiany dokumentów i danych, zbieranie i analiza niezbędnych załączników, kończenie procesu zawierania umów. W ramach pracy wymagany będzie kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy. Praca odbywa się w charakterze zdalnym (z domu). Zapewniamy szkolenie i stały kontakt z pracownikami firmy.
Godziny pracy: 9-14.













Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa pakietu MS Office

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, minimum 2 letnie doświadzcenie zawodowe. Sprawna komunikacja telefoniczna, znajomość czytania dokumentów i umów. Obsługa programów Excel, Word, Outlook, mile widziane doświadczenie w branży. Mile widziane osoby niepełnosprawne.


Miejsce pracy: 80-880 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi