Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/08/2018.

Asystentka/Sekretarka

Toruń, kujawsko-pomorskie

Biuro Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami DOMINPLUS

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku asystentki/sekretarki w Biurze Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami DOIMINPLUS.

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć m.in.:

  • organizacja biura,
  • bieżące wsparcie przełożonego,
  • profesjonalna obsługa klientów,
  • kompletowanie, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentów,
  • wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach,
  • dbanie o wygląd i wyposażenie biura,
  • inne prace administracyjno-biurowe.

 

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie/własna działalność gospodarcza,
  • miłą atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.

Wynagrodzenie i inne szczegóły współpracy do uzgodnienia w czasie procesu rekrutacyjnego.

Rodzaj pracy: pełen etat.

Typ umowy: umowa zlecenie/własna działalność gospodarcza.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

CV wraz ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym prosimy przesłać za pośrednictwem portalu infopraca.

Wymagania

  • komunikatywność,
  • dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność,
  • odpowiedzialność,
  • umiejętności interpersonalne,
  • znajomość technik sprzedaży,
  • bardzo dobra znajomość programu MS Office,
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • umiejętność pracy w zespole.

Prezentacja firmy

Biuro Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami dominplus powstało z myślą o klientach... prywatnych i biznesowych, którzy cenią swój czas i bezpieczeństwo. Nasi klienci wiedzą, że sprawy ważne i czasochłonne warto powierzać profesjonalistom.

Kim jesteśmy
Pomysłodawczynią, założycielką i filarem firmy jest Irena Falińska-Kossakowska - licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami. Biuro współtworzą jej pracownicy - zespół dynamicznych i odważnych agentów, którzy zostali wyselekcjonowani z grona najlepszych i dokładnie przeszkoleni, by móc skutecznie pomagać Państwu w zaistnieniu na niełatwym rynku lokalnych nieruchomości.
Wartości, które nam towarzyszą, można ubrać w zgrabny akronim PPP. Pierwsze P oznacza pasję, która dała początek naszym najlepszym pomysłom. Drugie P to praca, którą wykonaliśmy, by nasze pomysły wcielić w życie. Trzecie P skrywa to, co odkrywamy w sobie i naszym otoczeniu każdego dnia - potencjał.

Czym się wyróżniamy
Jesteśmy firmą etyczną. Respektujemy obowiązujące nas prawo i normy zgodnego współżycia społecznego. Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów.
Do każdego klienta podchodzimy z szacunkiem i ze zrozumieniem dla jego indywidualnych potrzeb.
Dokładamy wszelkich starań, by nasza praca była rzetelna, fachowa, skuteczna i przynosiła naszym klientom satysfakcję z wyboru pośrednika.

Jakość
Biuro Nieruchomości dominplus posiada najważniejsze w branży wyznaczniki jakości: jesteśmy członkiem systemu wymiany ofert MLS, znajdujemy się w wykazie pośredników Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości (PFRN), jesteśmy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Pośredników w Obrocie Nieruchomościami (SPON). W najbliższym czasie będziemy się starać o przyznanie Karty Praw Klienta Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami, kolejnego potwierdzenia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług.

Usługi
Biuro Nieruchomości dominplus ma przygotowany w swojej ofercie szeroki zakres usług. Oprócz działania w interesie naszych klientów i wyszukiwania dla nich najbardziej korzystnych ofert, jesteśmy gotowi towarzyszyć naszym klientom podczas całej drogi, jaką muszą przebyć chcąc kupić, sprzedać, nająć bądź wynająć nieruchomość: począwszy od wyszukania odpowiedniej oferty, przez bieżące informowanie o postępach realizacji umowy i towarzyszenie w kancelarii notarialnej, a skończywszy na realizacji formalności związanych z przekazaniem nieruchomości.
Kompleksowa pomoc oferowana przez nas nie wymaga wnoszenia dodatkowych opłat.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Czas trwania umowy:
nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Przedział wynagrodzenia:
2.000,00 zł - 2.200,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry