Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/03/2019.

Opis stanowiska pracy

Asystentka / Sekretarka
Miejsce pracy: Kraków, Polska

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osób na stanowisko Asystentki / Sekretarki. Klient świadczy usługi z zakresu HR oraz świadczy usługi restauracyjne.

Oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane do umiejętności i kwalifikacji
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Stałe zatrudnienie (umowa o pracę lub inna forma zatrudnienia)
• terminowe wynagrodzenie
• Premie motywacyjne

Obowiązki:

• Organizacja spotkań
• Wsparcie organizacyjne prac biura, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji
• Realizacja bieżących zadań zlecanych przez Prezesa
• Obsługa gości podczas spotkań biznesowych
• Możliwość podróży zagranicznych, samodzielne podróże służbowe
• Odbiór poczty


Wymagania:

• Znajomość języka Angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Mile widziana znajomość języka Rosyjskiego
• Dyspozycyjność, zadaniowy czas pracy
• Prawo jazdy kat.B, mile widziany własny samochód
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu telefonicznego 735 933 896

Prezentacja firmy

Polski HR International to nowoczesna agencja rekrutacyjna, która operuje na... międzynarodowym rynku pracy. Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. Polski HR International Sp. z o. o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 7562.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry