Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/05/2019.

Asystentka Prezesa Zarządu

Polska Zachodnia, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystentka Prezesa Zarządu
Polska Zachodnia
NR REF.: 1121637

Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej FMCG poszukujemy kandydata na stanowisko

Asystentka Prezesa Zarządu

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za kompleksową koordynację biura Zarządu. Do codziennych obowiązków należeć będzie prowadzenie kalendarza spotkań, a także i ich organizacja, przyjmowanie gości oraz koordynacja działań w obszarze organizowania spotkań Zarządu. Ponadto rola związana jest również z rozliczaniem wyjazdów służbowych i współpracą z pozostałymi działami firmy w Niemczech.

Wymagane min. 2/3 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku, dobra organizacja pracy własnej, jak i umiejętność pracy pod presją czasu. Szukamy osoby, która ma wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orazzna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

Stanowisko z możliwościami rozwoju i rozwijaniem swoich obowiązków!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry