Firma z Wrocławia zatrudni na stanowisko Asystentka- pracownik biurowy:
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
• Zarządzanie biurem firmy
• Koordynowanie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem firmy,
• Odbieranie telefonów,
• Dbanie o prawidłowy obieg informacji między Zarządem, instytucjami zewnętrznymi oraz poszczególnymi działami firmy,
• Koordynowanie spotkań wewnątrz i na zewnątrz firmy,
• Administracyjne wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach,
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• Wynagrodzenie podstawowe oraz premia uznaniowa,
• Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze.
• Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 15.00
Od kandydatek oczekujemy:
• wykształcenia średnie lub wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• dobrej znajomości pakietu MS Office, mile widziana obsługa Subiekta GT,
• mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
• obsługa urządzeń biurowych,
• łatwości nawiązywania kontaktów,
• umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
• samodzielność, odpowiedzialność,
• dokładność, systematyczność i zaangażowanie w pracę.
GAMET Sp. z o. o. z zakładem produkcyjnym we Wrocławiu-Krzyki od ponad 2... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.