Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Asystentka Dyrektora
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest producent systemu kart paliwowych i usługowych dla sektora komercyjnego.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy aktualnie poszukujemy Kandydata na stanowisko Asystenta/tki Dyrektora. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy dyrektora, wsparcie logistyczne, tworzenie raportów w excelu, analizę wyników i ich prezentowanie jak również zarządzanie kalendarzem spotkań, kontakt z zagranicznymi oddziałami firmy oraz przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism oraz zestawień.
Nasz Klient zapewnia:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie (3500brutto/miesięcznie)
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 17:00
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta lunchowa, karta sportowa, dofinansowanie do komunikacji miejskiej
- Dogodną lokalizację: Warszawa Śródmieście
- Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela)
- Dynamikę w działaniu, proaktywość, samodzielność
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych