Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Asystentka Dyrektora Generalnego

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

 

Dla naszego klienta aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko: 

Asystentka Dyrektora GeneralnegoMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Zarządzanie terminarzem spotkań Dyrektora Generalnego;
  • Wspieranie procesów zarządczych w firmie;
  • Organizowanie i koordynowanie spotkań biznesowych, spotkań wewnętrznych oraz przygotowywanie stosownych protokołów;
  • Tworzenie i korekta stosownych dokumentów formalnych, na podstawie obowiązujących w firmie standardów;
  • Koordynowanie i zarządzanie obiegiem informacji oraz dokumentów pomiędzy poszczególnymi działami firmy;
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
  • Pomoc w codziennych obowiązkach przełożonego;
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej i organizacyjnej dla Managerów;
  • Istotny wkład w budowanie wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

 

Wymagania:

  • Min. 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim członka zarządu;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobra organizacja czasu pracy i zdolność do sprawnego działania, również pod presją czasu;
  • Rzetelność, sumienność, dokładność i skrupulatność w wykonywanych zadaniach;
  • Wysoki poziom kultury osobistej;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie i piśmie;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programu MS Office (w tym Excel);
  • Mile widziane prawo jazdy kat.B;
  • Zaangażowanie w pracę, sumienność.

 

Nasz Klient oferuje:

  • Ciekawą pracę z możliwościami rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Bardzo atrakcyjne warunki pracy (umowa o pracę) i wynagrodzenie;
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.

 

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja i sekretariat
do góry