Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2391


Obowiązki:

Asystentka Dyrektora Generalnego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • -wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne) -biegła znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego -biegła znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych -umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej oraz redagowania tekstów -doskonała organizacja pracy oraz samodzielność i operatywność w działaniu -umiejętność zarządzania priorytetami i wielozadaniowość -lojalność, asertywność, wysokie zaangażowanie i kultura osobista -umiejętność pracy w zespole


Miejsce pracy: Traugutta 9D, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o osobisty kontakt z pracodawcą lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ewa.krepa@planetgraf.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Analityka, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi