Opis stanowiska pracy
Do zadań które będziesz wykonywać należeć będzie:
- bieżąca obsługa dokumentów księgowo – kadrowych,
- obsługa korespondencji w biurze
- telefoniczna i emailowa obsługa klientów, w tym obsługa zamówień, reklamacji, ofert, umów oraz windykacji, dbanie o dobre kontakty z klientami
- cykliczne wystawianie faktur i dokumentów wewnętrznych firmy
- wspieranie prac administracyjnych biura
- obsługa spotkań firmowych, targów i wyjazdów służbowych, w tym tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- pracę w młodym zespole
- przestrzeń do rozwoju
- niezbędne narzędzia pracy; laptop, telefon komórkowy,
- pakiety socjalne: Multisport, LuxMed, świeże owoce w biurze,
Wymagania
Od Kandydatki oczekujemy:
- biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych w tym umiejętność budowania dobrych relacji z Klientami
- wielozadaniowość i odporność na stres
- otwartość, komunikatywność, zaangażowanie, pracowitość
- dokładność, sumienność, uczciwość
- chęć i umiejętność przyswajania wiedzy o nowych produktach
- wysoka kultura osobista
- punktualność
- nastawienie na długofalową pracę
- j. angielski umożliwiający komunikację
Mile widziane wykształcenie wyższe i doświadczenie na podobnym stanowisku oraz prawo jazdy kategorii B
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą polską zajmującą się badaniem i analizą działania e-usług...
Jesteśmy firmą polską zajmującą się badaniem i analizą działania e-usług, systemów informatycznych i aplikacji mobilnych od 11 lat. W tym celu wytworzyliśmy własne, autorskie rozwiązania, które od lat stosujemy w wielu branżach od e-commerce przez bankowość i finanse do mediów i sektora GOV.
Dla naszych klientów przygotowujemy dedykowane rozwiązania pozwalające na analizę działania i monitorować złożone scenariusze zarówno systemów transakcyjnych, aplikacji mobilnych, strumieni danych, strumieni VOD, jak i jakości odbioru sygnału DVB-T czy też możliwości logowania się z wykorzystaniem autoryzacji tokenami sprzętowymi i certyfikatami kwalifikowanymi.
System który opracowaliśmy jest dojrzałym, kompleksowym systemem rozwijanym przez ekspertów od administrowania systemami oraz doskonałych programistów. Niezawodność działania systemu wywodzi się od przemyślanych i dogłębnie przeanalizowanych aspektów systemu monitorowania usług wysokiej dostępności. Koncepcja całości została zaprojektowana z uwzględnieniem najbardziej surowych wytycznych i warunków w odpowiedzi na zapotrzebowania klientów. Dzięki odpowiednim wzorcom projektowym, replikacji, modularnej budowie i redundancji aplikacji, system Monit24 jest stabilnym, w pełni dojrzałym rozwiązaniem kierowanym do najbardziej wymagających klientów, mogącym monitorować systemy wysokiej dostępności.
Jako partner Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych uczestniczymy w ocenie uczestników konkursu Złota Strona Emitenta, od 5 edycji rzetelnie dostarczając informacje o dostępności i szybkości działania serwisów spółek giełdowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/11/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Czas trwania umowy
- do ustalenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 3 500PLN - 4 500PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- do ustalenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta