Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystentka ds. kadr – bez doświadczenia
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i obsługa umów o współpracę ze specjalistami (umowy wielojęzyczne)
Monitorowanie statusu podpisania, dbanie o terminowość
Przygotowanie i obsługa dokumentów płatności dla pracowników
Współpraca z kancelariami prawnymi i biurami tłumaczeń
Przygotowywanie aneksów do umów, archiwizowanie umów
Tworzenie prostych raportów i zestawień w programie Excel oraz prezentacji w programie Power Point
Aktywna współpraca z partnerami biznesowymi (kontakt telefoniczny i mailowy)
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub na recepcji
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (głównie Excel, Power Point)
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Znajomość języka angielskiego - min. B2
Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
Sumienność, zaangażowanie w obowiązki
Oferujemy:
Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco
Stabilne zatrudnienie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Profesjonalne wdrożenie w obowiązki
Pełny etat
Lokalizacja: Wola
Numer referencyjny: AUM/WA2/072018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?