Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystentka ds administracyjnych
Miejsce pracy: Gdynia
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Wsparcie administracyjne i prowadzenie sekretariatu;
- Przygotowywanie spotkań i wydarzeń, dbanie o plan zajęć i pilnowanie terminów;
- Organizacja podróży służbowych (dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów, rozliczanie delegacji);
- Odpowiadanie za prawidłową dokumentację wewnętrzną i zewnętrzną, obsługę korespondencji biznesowej, przygotowywanie tłumaczeń, dekretację i obieg faktur;
- Przygotowanie prezentacji, raportów i zestawień;
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia min. średniego (wyższe będzie dodatkowym atutem);
- Min. 2 letniego doświadczenia w pracy asystenckiej;
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- Biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office w szczególności Excel, PowerPoint);
- Bardzo wysokich umiejętności interpersonalnych;
- Umiejętności planowania i organizacji pracy;
- Samodzielności w działaniu oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- Praca od poniedziałku do piątku (8h dziennie);
- Pełną wyzwań, ciekawą pracę w międzynarodowej organizacji;
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.