Opis stanowiska pracy
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym tj: SaaS działająca na polskim rynku i aktualnie rozpoczynamy również ekspansję zagraniczną.
Marka Sky-Shop istnieje na rynku od 2009 roku i przez ten czas skorzystało z naszego oprogramowania dużo ponad 20 000 sklepów internetowych.
Sky-Shop posiada unikalne rozwiązania dla sklepów internetowych które intensywnie rozwijamy.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy Asystentki do spraw związanymi przedewszystkim z administracją biurową, backoffice i codziennym życiem biura i dodatkowo wsparciem w HR czyli w procesach rekrutacyjnych.
Opis stanowiska:
- Wsparcie kadry zarządzającej we wszelkich sprawach organizacyjnych
- Przyjmowanie gości w biurze
- Prowadzenie bieżącej obsługi dokumentów i ich obiegu w firmie
- Zarządzanie i załatwianie wszelkich spraw związanymi z biurem firmy
- Bieżące zaopatrzenie biura w potrzebne artykuły biurowe, spożywcze oraz elementy wyposażenia biura
- Bieżący nadzór nad płatnościami dotyczących usług i narzędzi niezbędnych do funkcjonowania pracowników w biurze np: licencje, narzędzia internetowe etc.
- Dbanie o estetykę i porządek w biurze oraz nadzór nad osobą sprzątającą biuro
- Prowadzenie kalendarza spotkań dla sali konferencyjnej
- Wsparcie działu marketingu przy organizacji eventów i różnego rodzaju wydarzeń np: booking hoteli itp.
- Wsparcie w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja CV, umawianie kandydatów itp.
- Onboarding nowych pracowników (organizacja stanowiska pracy itp)
- Wsparcie w sprawach kadrowych: dokumenty kadrowe, urlopy, L4, BHP i inne.
- Inne prace o charakterze biurowym i wspierającym bieżące funkcjonowanie firmy
Oferujemy:
- Pełny etat - Umowa o Pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od kompetencji i doświadczenia
- Premie roczne
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT
- Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
- Niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon itp.
- Praca od poniedziałku do piątku - w weekend święty spokój :)
- Luźna i wesoła atmosfera w firmie :)
- Dofinansowanie do karty MultiSport
- Pakiet Prywatnej Opieki Medycznej oraz opcjonalne Ubezpieczenie Grupowe
- Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
- Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
- Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne :)
- Chill pufa, Xbox One z grami
Wymagania
- Co najmniej 1 roczne doświadczenie na podobnych stanowisku związanym z szeroko rozumianą administracją biurową
- Co najmniej podstawowe doświadczenie w HR i kadrach
- Wielozadaniowość, rezolutność i ambicja
- Pozytywne nastawienie i poczucie humoru :)
- Znajomość zasad etykiety biurowej
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Dobra umiejętność korzystania z pakietu Office: Word / Excel
- Dobra umiejętność prowadzenia zrozumiałem korespondencji mailowej i telefonicznej
- Bardzo dobra umiejętność zarządzania czasem
- Bardzo dobra umiejętność organizacyjna
- Zaangażowanie i optymizm
- Mile widziane doświadczenie jako asystentka Zarządu
Prezentacja firmy
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamen...
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym tj: SaaS. Działamy aktualnie na polskim rynku lecz pojawimy się również na globalnym rynku e-commerce.
Marka istnieje na rynku od 2009 roku i przez ten skorzystało z naszego oprogramowania dużo ponad 10 000 sklepów internetowych.
Sky-Shop posiada unikalne rozwiązania na polskim rynku e-commerce które intensywnie rozwijamy.
Jeżeli chcesz rozwijać jedno z najlepszych rozwiązań e-commerce na polskim rynku - dołącz do nas!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/02/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Premie, dodatki:
- Tak
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja