Asystentka ds. administracji - Warszawa , mazowieckie
od Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystentka ds. administracji

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Wsparcie administracyjne działu sprzedaży
  • Systematyczne i bieżące uzupełnianie danych w systemie (umowy, aneksy, zamówienia)
  • Przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych w oparciu o informacje od przedstawicieli handlowych (wielkość sprzedaży, ceny itp.)
  • Aktualizowanie danych w systemie związanych z klientami
  • Przygotowywanie dokumentów na potrzeby przetargów publicznych
  • Stała współpraca z przedstawicielami handlowymi

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. B2
  • Dobra znajomość pakietu Ms. Office (w tym Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - mile widziane
  • Możliwość podjęcia pracy od zaraz

Oferujemy:

  • Umowę o prace za pośrednictwem Adecco
  • Stabilne zatrudnienie od zaraz
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pełny etat (praca pon-pt; 8-16 lub 9-17)
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki
  • Miła i przyjazna atmosfera pracy
  • Lokalizacja: Śródmieście


Numer referencyjny: AAH/WA2/112018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.