Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent(ka) biura
Miejsce pracy: Warszawa
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
wsparcie Management Teamu
opieka nad recepcją
redagowanie pism urzędniczych i korespondencji formalnej
dbanie o prawidłowy obieg korespondencji firmowej
organizacja podróży służbowych
zamawianie artykułów biurowych i niezbędnego sprzętu
współpraca z administracją budynku
wsparcie nowych pracowników w procesie wdrażania
Na co możesz liczyć:
umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 na Saskiej Kępie
atrakcyjne wynagrodzenie
benefity pozapłacowe
przyjazną atmosferę pracy w niewielkim zespole
możliwości zdobywania nowych kompetencji
Jeżeli:
posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy na recepcji lub stanowisku asystenckim
masz doświadczenie w przygotowywaniu formalnej korespondencji (pism urzędowych)
potrafisz dobrze zarządzać swoim czasem i powierzanymi zadaniami
dobrze radzisz sobie z presją czasu
posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1 (mile widziany również język francuski)
lubisz pracę z ludźmi
to jest to praca właśnie dla Ciebie!
Numer referencyjny: ab/04/19/wa2/am
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?