Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent(ka) biura

Miejsce pracy: Warszawa
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
  • wsparcie Management Teamu
  • opieka nad recepcją
  • redagowanie pism urzędniczych i korespondencji formalnej
  • dbanie o prawidłowy obieg korespondencji firmowej
  • organizacja podróży służbowych
  • zamawianie artykułów biurowych i niezbędnego sprzętu
  • współpraca z administracją budynku
  • wsparcie nowych pracowników w procesie wdrażania

Na co możesz liczyć:

  • umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 na Saskiej Kępie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • benefity pozapłacowe
  • przyjazną atmosferę pracy w niewielkim zespole
  • możliwości zdobywania nowych kompetencji

Jeżeli:

  • posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy na recepcji lub stanowisku asystenckim
  • masz doświadczenie w przygotowywaniu formalnej korespondencji (pism urzędowych)
  • potrafisz dobrze zarządzać swoim czasem i powierzanymi zadaniami
  • dobrze radzisz sobie z presją czasu
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1 (mile widziany również język francuski)
  • lubisz pracę z ludźmi

to jest to praca właśnie dla Ciebie!



Numer referencyjny: ab/04/19/wa2/am
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi