Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent(ka) biura

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

- Obsługa telefonu oraz skrzynki pocztowej firmy

- Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w firmie

- Przygotowywanie raportów

- Organizowanie spotkań oraz zebrań

- Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz materiałów marketingowych

- Tłumaczenie i redagowanie pism związanych z pracą biura

- Rezerwowanie biletów lotniczych i kolejowych


Wymagania:

- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

- Biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office

- Wysoka kultura osobista

- Samodzielność i sumienność w pracy

- Rozwinięte umiejętności interpersonalne

- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku


Oferujemy:

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały lub część etatu

- Atrakcyjne wynagrodzenie

- Benefity pozapłacowe

- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie



Numer referencyjny: ab/04/19/wa2/am
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi