Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka Biura z językiem angielskim
Miejsce pracy: WarszawaRodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
• Pełna administracja biura w Warszawie
• Przepływ informacji i korespondencji na poziomie międzynarodowym - obsługa kurierów wychodzących i przychodzących
• Profesjonalna obsługa odbioru centrali telefonicznej
• Organizacja imprez firmowych (koordynowanie kalendarza spotkań w Outlook)
• Organizacja podróży i zakwaterowania - współpraca z biura
• Planowanie i przygotowywanie spotkań i połączeń konferencyjnych
• Zadanie związane z finansami (uzgadnianie oświadczeń z dostawcami, skanowanie faktur)
• Kontrola sprzętu/wyposażenia biurowego i zamówienia na dostawy stacjonarne - nadzór nad magazynkiem Administracji
• Kontrola - udostępnianie miejsc parkingowych należących do firmy
Oczekiwania:
• Minimum 1 rok doświadczenia w szybkim oddziale recepcyjnym lub administracyjnym w środowisku międzynarodowym
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 i polskiego na poziomie min. C1
• Silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
• Doskonałe umiejętności organizacyjne - front desk tasks
• Obsługa klienta i orientacja na zadania
• Dbałość o szczegóły
• Wielozadaniowość
• Biegła znajomość MS Office (Outlook calendar)
Oferta:
• Umowa o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Praca w międzynarodowym środowisku
• Dogodna lokalizacja- okolice PKP Służewiec oraz Metra Wilanowska
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570