#

Specjalista ds. wsparcia działań organizacyjnych biura z j. angielskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Zabrze, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. wsparcia działań organizacyjnych biura z j. angielskim

Miejsce pracy: Zabrze
7-1-58578

Dla naszego Klienta z branży artystycznej poszukujemy osoby gotowej podjąć wyzwania związane ze stanowiskiem Specjalisty ds. wsparcia działań organizacyjnych biura z j. angielskim.

Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa sekretariatu,
- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz rejestracja korespondencji,
- wsparcie w organizacji spotkań, wydarzeń i podróży służbowych, dokonywanie niezbędnych rezerwacji,
- zaopatrzenie w materiały biurowe,
- sporządzanie pism oraz przygotowywanie potrzebnych dokumentów,
- zapewnianie efektywnego przepływu informacji,
- reagowanie na bieżące potrzeby firmy,
- współorganizowanie imprez firmowych,
- współpraca z pozostałymi działami w kontekście niezbędnym do realizacji powierzonych zadań,
- sporządzanie zestawień oraz raportów zgodnie z zapotrzebowaniem firmy.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w międzynarodowym środowisku,
- mile widziana komunikatywna znajomość j. francuskiego lub j. włoskiego,
- umiejętność obsługi MS Office,
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- umiejętności budowania pozytywnych relacji,
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
- samodzielność, dokładność oraz postawa proaktywna.

Korzyści:
- współpraca z liderem biznesowym w swojej branży,
- umowa o pracę,
- stabilne wynagrodzenie składające się z części zasadniczego oraz premii,
- perspektywa awansu w ramach struktury firmy,
- ekspozycja na środowisko międzynarodowe.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi