W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystentka Biura z biegłym j. angielskim
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, firmy specjalizującej się zarządzaniem nieruchomościami biurowymi, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent\ka Biura
Zadania na stanowisku:
- obsługa centrali telefonicznej,
- zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentacji,
- obsługa spotkań na terenie biura,
- współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, taksówkowymi,
- przygotowanie zestawień/raportów/prezentacji,
- zapewnienie prawidłowego przepływu informacji,
- dokonywanie zakupów na potrzeby biura,
- bieżące wsparcie pracowników biura.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości),
- biegła znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość języka francuskiego),
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, energiczność i zaangażowanie.
Korzyści:
- przyjazne środowisko pracy,
- pracę w świetnie skomunikowanym punkcie Warszawy,
- pracę w godz. 9:00 – 17:00.