Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystentka biura kancelarii
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Bieżąca pomoc prawnikom kancelarii w przygotowywaniu pism procesowych,
- Wsparcie biura przy organizacji spotkań, szkoleń, przyjmowania klientów, zamawiania artykułów biurowych,
- Przygotowywanie tłumaczeń pism oraz tłumaczenia werbalne podczas spotkań w języku niemieckim i angielskim,
- Zapewnienie poprawnego funkcjonowania pracy biura podczas codziennej pracy,
- Organizacja poczty przychodzącej i wychodzącej, pilnowanie terminów dostarczenia pism sądowych,
- Organizacja podróży służbowych.
Oczekiwania:
- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku administracyjnym/recepcyjnym,
- Znajomość języka niemieckiego i angielskiego - min. B2/C1,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i kultura osobista,
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
- Dokładność, skrupulatność, komunikatywność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klienta,
- Praca w systemie zmianowym (pon - pt, 8 - 20),
- Możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej, międzynarodowej firmie,
- Pracę wśród profesjonalistów z branży prawniczej,
- Lokalizacja: Warszawa, Śródmieście.
Numer referencyjny: ABK/WA2/09/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.