• Organizacja pracy Sekretariatu,
• Załatwianie bieżących spraw Zarządu,
• Organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych, narad, obsługa gości, itp.,
• Zaopatrzenie Biura w artykuły biurowe, spożywcze, itp.,
• Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy,
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• Obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych,
• Tworzenie oraz archiwizacja dokumentacji biura Zarządu
• Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, mediami itd.),
• Opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych, redagowanie tekstów, rozwój strony internetowej;
• Współorganizacja wydarzeń, eventów branżowych
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Gotowość do odbywania podróży służbowych
• Prawo jazdy kat. B
• Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• Wyższe wykształcenie,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
• Samodzielność, inicjatywa, przedsiębiorczość i dobra organizacja pracy,
• Wysoki poziom kultury osobistej,
Oferujemy
• Zatrudnienie na umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Szansę rozwoju zawodowego,
• Atrakcyjny pakiet socjalny,
• Miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy,
Szanowni Państwo,
Jeśli chcecie abyśmy procesowali waszą kandydaturę prosimy o przesłanie do nas stosownych zgód:
a. rekrutacja w PBDIS.A. (obecna)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przesłanych, udostępnionych przeze mnie i innych zebranych w trakcie procesu rekrutacji przez PBDI S.A. z siedzibą w Toruniu w celu realizacji tego procesu rekrutacji.
b. rekrutacje w PBDI S.A. (przyszłe)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przesłanych, udostępnionych przeze mnie i innych zebranych w trakcie procesu rekrutacji przez PBDI S.A. z siedzibą w Toruniu w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.
PBDI specjalizuje się w realizacji projektów w sektorze energetyki odnaw... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.